Och så nästa..

Ja är de inte ena flickan så är de den andra flickan. Michelle är äntligen frisk o mår kanonbra. Men igår märkte maken att Joleene inte verkade så pigg men inge feber hade hon. så inatt när jag skulle ge henne välling så märkte jag att hon var väldigt varm o jaha tänkte jag, nu äre de hennes tur att bli sjuk. hon har inte spytt eller nånting sånt, bara feber. så jag o joleene har legat i soffan hela dagen o myst.. underbart verkligen..


Hade en jättemysigt alla hjärtans dag igår.. tycker så mycket om att rå om min älskling speciellt på en sån här fin dag.

Idag har jag kollat runt lite på vad vi ska göra på våran års dag. jag måste få tag på barnvakt innan jag kan drömma mej bort o längta på riktigt. men mysigt ska de bli. tänk 3år tillsammans snart o fler år ska de bli.

Nä jag måste verkligen börja plocka lite här hemma, passa på när joleene sover..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0