oj jag glömde nästan..

Oj glömde visst skriva om våran dag på sjukhuset igår.

Jag och Michelle åkte iväg till E-tuna för ett besök på barnkliniken med Joleene. Vi åkte in rätt tidigt så vi var o handlade kläder åt mej, en mössa åt Joleene och ett par fingervantar åt Michelle, sen tog vi oss en skön promenad till sjukshuset istället för att ta bussen, ligger ju inte så långt från stan.
när vi kom dit så gick de rätt fort ändå. Joleene hade inte gått upp nått och inte vuxit nått på längden heller :(. De gjorde ont att se de och jag frågade läkaren varför. Hon gav mej svaret att varje barn är som ett pussel men Joleene såg inte ut att ha några allvarliga problem och vi kommer att besöka läkaren var 3:e månad och följa upp för att se hur de går för henne, sen kommer vi ha kontakt med dietisten efter varje bvc besök för att se hur de går. inte förrän Joleene blir 1,5 år så kommer dom ta lite allvarligare prover på henne OM de skulle behövas men de trodde inte läkarna, hon är nog mer bekväm trodde dom.

Efter besöket åkte vi hem igen. Vi hade en ganska skön dag på stan ändå =).


Idag har de inte hänt nått här hemma alls, bara segat inne hela dan :S, lite tråkigt..
imorn skulle vi försöka ta oss till öppna hade jag tänkt, stora barnen får följa med dit för en gång skull ;)..

nu sover alla barnen sött i sina sängar och jag ska strax oxå hoppa i säng. Är rätt trött idag :(..

god natt på er



Joleene smakade sin första klubba =)



Joleene på sjukhuset




Kommentarer
Postat av: Madde

Hej, förstår hur du känner när det inte hade hänt nåt med vikt och längd, Joceline är en "periodare" eller vad man ska kalla det. Man kan se det i hennes bvckurva, hon har sina ökningsperioder. Jättebra att dom kommer följa upp henne=)

Hon är bara för söt er lilla tjej=)

2011-02-25 @ 19:53:57
URL: http://madmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0