Stora dagen D

God morgon mina vänner! hoppas ni har sovit gott inatt. Det har då jag gjort, även fast man vaknade tidigt så har jag sovit gott. Joleene har sovit hela natten lång utan avbrott och de händer sällan. så jag är nöjd jag hehehe.

Idag är de stora dagen D. Yes, för idag börjar Joleene dagis.. mmm, första inskolningsdagen idag klockan 9 =). Det ska bli så spännande verkligen.
Adrian fick gå med våran kompis Robin och hans son Benjamin till skolan idag. Jättesnällt av honom att ta honom till skolan, så slipper vi gå hela vägen ner och hela vägen tillbaka igen.

Nä här ska de käkas frukost och sen plocka undan morgonens bestyr innan vi ska till dagis.

skriver mer när jag kommer hem, berättar hur de gick. hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0