Underbart vårväder ute..

Gud vilket underbart väder vi har ute idag här i Mariefred. det är säkert fint väder få flera ställen i sverige.. känner ni hur våren kommer krypandes sakta men säkert? jag längtar så mycket till sommaren nu, då man bara kan sitta ute o njuta, var ute från morgon till kväll. ja jag bara älskar sommaren, värmen solen.

Idag åkte jag o Joleene in till strängnäs efter att vi lämnade Michelle och Adrian på skolan/dagis. Tänk att man ska behöva åka hela vägen in till strängnäs för att köpa mjölkgfri gröt åt henne, herregud säger jag bara. Jag köpte pyjamas åt joleene och ett par leggings åt henne, sen åkte vi hem. När vi kom hem så somnade joleene och jag lade mej i soffan för att titta lite på TV, o jag slocknade på soffan, jag vaknade 13.15 och michelle skulle hämtas 13.30. jag gick in till joleene och hon var så klart vaken så då klädde vi på oss i världsfart o började gå. När jag gick där ute så kände jag verkligen hur glad jag blev av att solen sken och värmen i luften, de blåste friska vindar o fåglarna sjöng underbart!

vi tog en lugn o skön promenad hem.. så nu ska jag ge barnen mellis och sen tänkte jag städa som jag inte har hunnit ännu.

Längtar tills min älskling kommer hem



en glad prinsessa



Rena isbanan när man ska gå o hämta Michelle



underbara pojken min



Underbara flickan min..



Är våren på väg???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0