Våran/din dag..

Idag har de varit mulet ute men ändå plusgrader. En fin dag med andra ord eftersom de är min älsklings födelsedag och våran förlovningsdag =D.

Jag tog med mej Joleene till öppna förskolan på förmiddag och umgicks med andra mammor och barn. ja de var då man märkte hur liten Joleene är jämnför med alla andra barnen. Vi hade sångstund där och jag tror inte ett enda barn var så himla intresserad hehe nee dom skulle prata o vara nere på golvet o hålla på. Men de var faktist mysigt och jag tänkte väl traska dit på tors oxå..

Skulle ju träna idag och sökte svärmor o fråga om hon kunde passa barnen, hon hade en liten lucka så då passade jag på att ta mej ner dit. Men när jag kommer dit skit nervös, ja då är de stängt!! så jävla typiskt nu när jag tog mej dit o allt.. men men som svärmor sa när jag kom hem, det kommer fler tåg ;).

Väl hemma igen så städade jag och fixade en liten enkel tårta till min älskade.. hehe jaa de är klart födelsedagsbarnet ska ha tårta, plus tårta för förlovningsdagen ;). nee jag lägger inte ut nån bild på den, för den ser inte så bra ut hahahaha...

Michelle ska ha kalas den 13 feb o ville bjuda hela sin avdelning, så jag har suttit här nu o skrivit 10 av 15 inbjudningskort,plus att hon ville bjuda några som inte gick på hennes dagis. Shit, hur ska vi få plats?? hehe men fick vi plats 12 barn i en enkel 2:a när Adrian fyllde år, då får vi nog plats här hemma nu ;)..

Nä nu tänker jag börja med maten, idag tänkte jag göra potatisgratäng med fläskfile o sallad till min underbara make.. han kommer bli överlycklig..

ha en fortsatt trevlig kväll






Det fanns så mycket att leka med och så många barn att titta på





Alla andra barnen åt Lunch, därför är joleene själv här just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0