Vart tog våren vägen??

Jaha då var de lördag igen då. Tiden bara rusar fram nu tycker jag..

Igår var de rena snöstormen här i mariefred, eller ja i hela sörmland var de väl eller kanske halva sverige va. Ja snökaos var de i alla fall. Tåg o bussar var inställda pga vädret, och en annan skulle gå hela vägen till skolan med Adrian o flickorna, fy fan vad jobbigt de var. ploga sej igenom med vagnen o känna snöflingorna piska en i ansiktet nee usch rena mardrömmen. Vi som hade fått bort de mesta av snön, känt vårkänslan krypa fram, o så slår de bara om o blir rena december vädret.

Ja idag ska de i alla fall städas, vikas tvätt o bakas för Michelle har kalas imorn =D. Så man har en hel del att göra idag. Dessutom så ringde makens telefon i ett imorse, alla ville ha hjälp med snöskottning så han drog iväg o jobbade nu, de betyder att mamman i huset får dra på sej Super mom dräkten o fixa här hemma ensam, men de ska väl gå får jag hoppas. Joleenes gnällande har inte slutat ännu, vet fortfarande inte varför hon är så gnällig o inte vill nånting, har försökt everything men ingenting hjälper.. Mammas hjärta.

Nä nu måste jag sätta igång om jag ska få saker o ting gjort idag...





Tidigt på morgonen på väg till skolan :S



redo för promenaden hem igen



Stackars Michelle som fick snö i ansiktet hela tiden på vägen hem



Väl hemma igen, ja som ni ser kom de en hel del snö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0