1 januari 2011

Vad är de för mening att apa efter folk? härma o försöka vara värre än andra människor? fattar inte poängen med de alltså. men de är kul att man kan ge inspiration till andra människor, synd bara att folk ska skryta o tro att dom är bättre än andra o ljuga om att dom har kommit på de själva.
Så jävla patetiskt!! hehe skrattretande oxå vill jag lova



Igår hade vi en underbart mysig dag. Jag o Adrian gick ut så Adrian kunde åka skidor, han tyckte de var så roligt. Vi hämtade sedan flickorna o åkte pulka o snowracer i backen, hehe barnen  o jag skrattade o hade väldigt roligt. Sambon fixade middag här hemma medans. Vi fick  entrecoe med potatisgratäng underbart gott =).
Senare spelade vi KINECT som BARNEN fick i julklapp..o svetten rann efter ett tag hahaha..
Vi tittade på pippi och åt popcorn o godis till. Michelle o Joleene somnade innan 12 slaget men Adrian höll då sej vaken fram tills raketerna kom, men somnade riktigt fort sen.

09.10 vaknade barnen här hemma, snacka om lyx =), barnen är så duktiga på de viset, dom kan sova länge på mornarna o de är rena lyxet tycker jag, inte alla som har så inte ;).
Adrian sov ännu längre han, vägrade ju vakna så jag fick tvinga upp honom..
nu blire sen lunch o sen ville Adrian ut o åka skidor igen, så de kan jag väl ställa upp på.

hoppas ni andra hade en mysig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0