Älskade Joleene

Våran fina flicka mår inte så bra. Hon var inte så pigg i torsdags, fick knappt i henne nå mat och på fredagen bleb hon magsjuk. ja på lördagen var de ju iof över, inge feber och hon spydde inte men... hon åt ingenting, o drack ingenting. Samma på söndagen, jag fick väl i henne nån droppe mjölk men inte mer för hon vägrade, och mat var de inte ens talan om. Ja så har de pågått nu fram tills idag o hon äter fortfarande ingenting och hon dricker nästan ingenting. Hon är blev o hängig, vi känner inte igen henne här hemma längre. Hon sover säkert 5ggr på en dag när hon vanligtvis sover 2ggr.. Så nu börjar jag bli orolig o ringde till vårdcentralen, dom ska ringa upp oss halv 10. jag hoppas vi får tid dit så dom får titta på henne o ge oss bra svar.
Som ni kanske vet så är Joleene väldigt liten hon väger 7,3kg och är 68cm lång så hon har inte så mycket att ta av o jag är rädd att hon går ner en del i vikt o de är inte bra för henne om man säger så =(.. så jag kommer inte skriva så mycket idag förrän jag har fått svar..




Våran fina flicka

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hallå där! Du har tidigare svarat på "Dagens fråga" på min blogg - Jag hoppas du fortsätter att titta in på The Edge till och från.



Självklart finns det en ny fråga att besvara!



Ha en toppendag!

2011-01-18 @ 10:57:02
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Sv: Tack för ditt svar på Dagens fråga - har varit riktigt kul med sån respons & väldigt många olika smeknamn har kommit fram =)



Ha en riktigt trevlig kväll.

2011-01-18 @ 17:55:04
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0