Är de magsjuka på väg??

Älskade Michelle ligger i magsjuka =(. När vi mötte upp Adrian igår så började vi prata om att Michelle o Adrian sällan är sjuka. jag tror inte dom har varit sjuka på över 1 år eller något sånt dom har klarat sej väldigt bra tycker jag. O de gick vi o pratade om igår, men michelle hade haft ont i magen på dagis och när vi kom till farmor igår så hade hon ont i magen. Runt 6 tiden på kvällen så spydde hon första svängen o då visste vi direkt att hon var magsjuk. Feber hade hon oxå stackars liten.. men hon har bara spytt 2 ggr sen igår så vi får väl se, hon har lyckats få ner frukost och druckit en del o de har inte kommit upp ännu så ja jag vet inte alls om hon egentligen har magsjuka men väldigt ont i magen har hon o har hög feber.
Min älskling var underbar igår natt, han fanns vid michelles sida nästan hela natten och tog hand om henne så jag fick sova. Sen hade han fixat citronvatten åt mej oxå å ställt in i kylskåpet dessutom så började han senare idag så han kunde vara hemma med Michelle medans jag följde med Adrian till skolan.
min älskling är verkligen underbar, älskar honom så himla mycket.


så idag sitter vi här hemma jag Michelle o joleene.. jag håller tummarna för att joleene inte ska bli smittad för då blire sjukhuset direkt eftersom hon är så fruktansvärt liten.

Nää nu ska jag dricka lite The o få i mej lite frukost.. höres då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0