Är det morgon nu?

Ännu en tidig morgon! jag är så trött så jag skulle kunna sova sittandes här i soffan, men de är bara att hålla sej vaken.

alla 5 barnen är vaken och kollar på barnkanalen och leker samtidigt, fästmannen sover så klart och jag håller på att tvätta. Ja jag tvättar ju inte så mycket, bara finkläderna som Joleene ska ha senare idag. Jo därför att Joleene ska ha kalas idag =D!!!!
Vi hade ett litet kalas för Julia igår, hon fick en tårta, och lite presenter sen fick dom en massa gott på kvällen.
Idag ska Tim och Julia åka hem, tyvärr hinner dom inte vara med på Joleenes kalas, men inget vi kan göra åt.

Eftersom Joleene är mjölkprotein allergiker så måste vi göra tårtan helt från grunden, göra egen tårtbotten och även skaffa fram mjölkfri grädde. Men där är vårat problem, vi hittar ingen mjölkfri grädde!!!
Är de någon som vet vart man kan hitta de???

De ska bakas kakor, bullar och en tårta, de ska städas och de ska ordnas inför hennes lilla kalas. Vi blir inte alls många men de gör inte mej något, då vet man vilka som bryr sej och vilka som skiter i en. Men men I don't care!!!


Igår var vi o knäppte 1års kort på Joleene, de hade blivit nått missförstånd o fredags så vi fick byta tid. Joleene var så himla fin på alla korten. Vi tog ett syskonkort oxå o de var verkligen inte lätt att få alla 5 barnen att sitta still, titta in i kameran och få Joleene att le. Hon var ju så himla trött så vi gav henne nallar o blåste bubbkor och allting hehe men näää inget leende.. får väl se hur dom blev sen när dom kommer..


Nä nu måste jag ta hand om en trotsig Michelle som har vaknat alldeles för tidigt här på morgonen!!

hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0