Barnkliniken

Igår åkte vi till barnkliniken med Joleene (rådet som vi fick av bvc). Vi kom dit till 12 ungefär och fick vänta i 10min sen var de vikt kontroll och kolla om hon hade feber. Joleene hade gått ner 200g och väger nu 7100 =(, men inge feber. de gjorde ont i mej att se att Joleene hade gått ner för hon har ingenting att ta av ¨på sin lilla kropp. Ja i alla fall efter de fick vi sitta o vänta på en läkare. De tog väl 10 min till sen kommer läkaren o säger att de är lunch dax för dom o eftersom de inte är akut så får jag vänta 1 timme för läkare måste ju oxå äta. *suck* irriterande.. jaja jag o Joleene gick ner o åt lunch oxå, eller jag åt för joleene ville inte ha. när sedan var de bara gå upp o vänta på läkaren som kom rätt snabbt faktist.
dom hittade så klart inge fel på joleene o cmv provet visade negativt och de var riktigt skönt faktist, men att dom hade tagit prover för Gluten hade jag ingen aning om o inget har dom sagt heller *arg*.. jävla puckon. O tydligen hade dom glömt att skicka in ett prov o som blev iväg skickat igår. men vadå?? hur fan kan man glömma en sån sak, de gäller för fan ett liv!!! idioter..
dom tog blodsänka på joleene å hon var så duktig när dom tog stick i fingret, inte ett ljud så hon. Sen fick vi vänta i väntrummet tills provsvaren kom. Ja vi satt i 1,5 timme o vänta på provsvaren, dom hade glömt att tala om de för läkaren att provsvaren hade kommit. jag undrar vad i helvete dom gör på den där kliniken alltså!! ingen jävla koll ALLS!! joleene var de i alla fall inget fel på så vi fick åka hem igen o försöka få i henne mat, men hennes vikt var de viktigt att vi höll koll på så vi ska på återbesök om 8 veckor.

ja så såg dagen ut för mej igår.. jag är så glad att de inte är något fel på min älskade Joleene, VÅRAN Joleene.. jag längtade hem hela tiden vill jag lova.



Joleene i lekrummet, så glad så



Men även hon blev trött på att vänta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0