Blev inge Gävle =(

Hela natten låg jag o grubblade om vi skulle åka till Gävle eller inte.  kostnaden, och barnen då som inte var så bra i magen. de blev inte mycket sömn för min del men på morgonen så bestämde jag mej för att vi inte åker till Gävle så slipper vi riskera nått. Adrian blev jätteledsen o fick tårar, de gjorde ont i mamma vill jag lova men jag lovade honom att om han blev bättre så skulle vi åka o bada i helgen o de gick han väl med på, men glad var han inte. Under dagen så hämtade jag ett paket från H&M, en massa kläder till barnen, så fina sååå.
När jag hade hämtat barnen så städade jag här hemma o sen spelade jag lite Dance Central. När jag stod där o dansade så märkte jag att vid sidan om stod Michelle o dansa o sjöng med till låten. Hon dansade perfekt o sjöng med, varenda ord. Då kom nästan tårarna på mej för jag blev så stolt över hur hon har lärt sej medans jag har dansat.. hon var så duktig så jaa.. min flicka kan verkligen sjunga o dansa. Mammas älskling

Nu har vi fått vårat fina köksbord+stolar+soffan och fina skänken, dessutom satte vi upp fina trälampan i köket, och köpte fina ljusstakar som man sätter upp på vägen i vardagsrummet. vi fixade även bänken på soffan eftersom den var blå o sliten.. de blev verkligen fint. De är inte mycket som fattas här i lägenheten, väntar även på tapeterna som dom skulle fixa. gud vad fint vi börjar få de och jag längtar tills vi ska byta rum så jag får fixa barnens rum o vårat sovrum.

Imorn ska vi in till strängnäs o handla presenter till Joleene för våran tös blir ju 1år på måndag.. usch tiden går alldeles för fort :s....



Köket



Vardagsrummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0