Blogg torka??

Jag har verkligen fått bloggtorka, eller så har jag bara börjat tappa lusten totalt. det händer lixom ingenting här hemma och jag orkar inte skriva samma sak varje dag, det är så tråkigt o vanligt. men men jag får väl komma på något att skriva om helt enkelt. Men när jag skriver om mina tankar och åsikter, så äre alltid nån jävel som måste smygläsa, kommentera och hota med anmälan.. så nee jag får väl isf skriva om goda tankar och åsikter.

Idag ringde min älskade make mej och frågade om jag skulle in till strängnäs o handla med honom under dagen. ja visst de kan jag väl svarade jag.. Lämnade barnen på skolan och dagis och gick sedan hem för att packa i lite blöjor och shit o väskan. Joleene var så glad o nöjd hela bussresan dit, tittade på hennes fina tänder och kom då på att vi skulle ju till tandläkaren med henne klockan 8.55!! duktigt Ellen, duktigt, bara att boka ny tid till tandläkaren åt Joleene.
När vi kom ner så gick vi in i leksaksaffären och handlade presenter till Julia och Michelle.. alltså, de var nog ett av dom svåraste sakerna jag har gjort. Dom önskar sej nästan samma saker, och saker o ting är inte billigt. så dom fick en varsin stor present och en varsin liten present så vi hoppas väl på att dom ska bli nöjda. Köpte även muggar, tallrikar och servetter till Michelles kalas. Ja nu är de ju så här va, att Michelle fyller år den 9 feb, och då har man inte direkt pengar va, så vi handlade saker o ting till hennes födelsedag och kalas nu så är de gjort sen. Smart va? inbjudningskorten köper jag imorgon när vi ska till E-tuna. Måste in dit o köpa nya vinterskor åt barnen och titta på lite andra grejer hehehe..




GRATTIS VERONICA TILL ERAN VENDELA SOM ÄNTLIGEN ÄR HÄR!!!

GRATTIS MADDE TILL ERAN ISAK SOM ÄNTLIGEN ÄR HÄR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0