De blev inte så tokigt ändå

God morgon!!

Igår var de ju meningen att vi skulle ha kalas för Joleene, men de var ingen som kunde komma så vi ställde in hela kalaset. Men, runt 4 tiden dök sambons närmaste vänner med familj och helt plötsligt var hela lägenhen fullt med folk. vi fikade, skrattade och hade jätte trevligt, så Joleenes dag blev inte så tokig ändå =).

När alla hade åkt hem och vi hade fått i oss middag så blev vi alla här hemma jätte trötta. Michelle och Adrian somnade på 2 röda sekunder, joleene somnade strax efter dom. Jag o sambon tittade på en film men han se halva bara för sen somnade jag på soffan. så de blev en tidig kväll igår =).

Idag tänkte jag försöka ta mej till Öppna förskolan med flickorna, bättre de än att sitta här hemma o dega, så nu blir de ett snabbt inlägg så skriver jag mer senare.. hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0