En lugn helg



Det har inte blivit så mycket skrivande här under helgen. de kan ju bero på att man inte har så mycket att skriva om.
Men ja.. Joleene blev så klart magsjuk i fredags. hon spydde ett antal gånger o fick inte behålla nånting o feber fick hon oxå. vi kämpade med att få i henne vätska hela dagen men till ingen nytta alls. Hon fick i sej blåbärsoppa på natten o fick behålla de, men man var ju rädd att hon skulle spy ändå så man låg ju vaken nästan hela natten för att titta till henne. vi storstädade här hemma i fredags så de var fint hemma. Fredagsmys med Barda och popcorn blev de oxå, men sen fick Michelle gå o sova för hon var så trött, så Adrian jag o sambon satt o tittade på otecknade Turtles och Adrian var helt inne i filmen. Han gillade de stunden med oss =).

Igår gjorde vi ingenting, vi hade så tråkigt vill jag lova. jag vek lite tvätt och sambon dammsög hela lägenheten o sen låg vi bara i soffan o slappa.
Joleenes feber hade försvunnit o hon spydde inte mer heller, men hon var ingen pigg flicka o vi fick inte i henne nå vätska på hela morgonen, lite mjölk på förmiddan men de var inte mycket alls.
På eftermiddan så började vi spela kinect och vi hade verkligen jätteroligt =). Vi spelade nästan hela kvällen med barnen =). När barnen hade gått o lagt sej så spelade jag, sambon o våran vän Peter vidare o jag tror vi spelade till 22.30. de var verkligen jätteroligt hehehe..
Joleene var helt omöjligt inatt, hon spydde 2 ggr och sen var de bra, sen fick hon behålla vällingen. Adrian hamnade inne hos oss för han hade drömt en mardröm.

Men nu har vi alla ätit frukost och ska strax klä på oss, ute regnar de ( TJOHOOO), så de blir väl inte att gå ut heller..vem vet de kanske blir KINECT och en film ;)..
ha en fortsatt trevlig söndag mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0