.....

Jag passar på att skriva här nu när Joleene sover.

Igår hände de inte så mycket här hemma. Adrian o jag gick ut så han fick testa sina skidor, de gick väl så där men efter ett tag så fick han till de. När vi kom in så hade sambon bakat en goood sockerkaka som vi alla åt med en varm choklad till. Svägerskan kom förbi o fikade med oss, hon åt hemma hos oss oxå. Vi åt hemmagjord hamburgare nam nam. Spelade lite kinect gjorde vi å fan vad jag skratta när Svägerskan skulle dansa hahahaha såg så roligt ut :P. När barnen hade somnat så tittade vi på Deep Water, den var inte hemsk tycker jag, men den var lite sorglig.
Sambon gick o lade sej efter fillle men, han skulle upp tidigt idag. Jag o svägerskan satt i soffan o pratade, de var hur mysigt som helst o bara prata kändes så bra att göra de.

idag har vi inte gjort nånting, jag har städat o michelle har ritat, jag har tittat på gamla kort som jag hittade. fick nästan tårar i ögonen när jag tittade på dom, saknar den gamla goda tiden..

ne nu ropar joleene så nu äre väl dax för mej att ta henne och sen kanske hitta på något med barnen




ute o hjälper Adrian





Faster Sandra med Joleene



Mammas och Pappas älskling som blir 1 år om 3 veckor



Sandra fixade håret på michelle.. jättefina prinsessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0