:::::::


Förlåt att jag inte har skrivit något här inne på ett tag, men jag har knappt haft tid. Haft fullt upp med barnen så de har inte funnits tid åt de dårå..

Helgen har varit lugn förutom på mornarna, men den smällen kan jag ta. Vi har spelat en hel del kinect och vi har busat runt. Men idag ska bonusbarnen åka hem och allting går till sitt normala jag igen. Imorgon börjar verkligenheten igen, Adrian har studiedag imorn så han börjar skolan igen på tis och då börjar även michelle dagis igen. Så då blire bara jag o joleene hemma igen, o de kan vara lite skönt faktist. Inte höra michelle o Adrian bråka hela tiden o Adrian själv längtar till skolan så de blir ju bra de. Jag ska väl börja gå mina promenader igen har jag tänkt, har ju slutat med de så nu ska jag börja igen, o samtidigt dansa i 1 timme ungefär.. bränna bort lite fett hehehe

jag har väl inte så mycket att skriva om just nu men jaa...
jag kan skriva lite mer sen när dagen har rullat på o de kanske har hänt nått som man kan skriva om..
ha de fint fint medans






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0