Extremt trött idag

Stormig dag igår, ingenting vi ska ta upp här dock.

har sovit skit dåligt inatt igen, känner hur ögonlocken bara blir tyngre o tyngre, men de är bara att kämpa sej igenom hela dagen o sen lägga sej tidigt ikväll.
Frukost har vi fått i oss o kläderna är på. De blir väl att städa här hemma, sen blev vi bjudna på fika hos svärmor så då traskar vi väl över dit. Barnens "kusiner" kommer idag så Adrian skulle väl leka lite med yngsta en stund.

Igår Fick barnen måla med fingerfärg som Michelle fick i julklapp. Dom målade en hel del vill jag lova, försökte göra fot o handavtryck med joleene, men de var helt omöjligt hon ville mer äta färgen haha, gick bättre med Michelle o Adrian.
Kvällen blev väldigt lugn faktist. När barnen hade somnat så gick jag över till en vän o pratade om allt mellan himmel o jord i 2 tim. De kändes så himla skönt att komma hemifrån en stund o umgås med en vän. Tack gumman för den underbara pratstunden♥.

har en hel del planer inför våran årsdag så jag ska försöka ringa några samtal fixa ihop de här :P..

ne ha en trevlig dag på er mina friends



Joleene gör reklam för OLW hehehe



Adrian åker lite skidor



Han kämpar min älskade pojke.. så duktig ¨



Adrian målar med fingerfärg


Michelle målar med fingerfärg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0