Firat joleene och bakat

En skön och lugn söndag har de väl varit.. eller??
hehe nee inte direkt. Vi har bakat, städat o donat under dagen. Pappa och Annelie kom över för att gratta våran söta Joleene som blir 1 år imorgon. 
Efter dom hade varit här så blev de middag och sen drog fästmannen till en polare. Nu sitter man här hemma och tittar på Teen Mom och alla barnen sover sött.
hahaha vilket kort version om vad vi har gjort idag :P.

vi bakade bullar, chokladkaka och sockerkaka..
Joleene fick jättesöta och fina kläder av dom.
klänningen ska hon ha nästa helg när hon ska ha kalas =).

Tänk att man satt hemma i soffan, så nere o trött på att vara gravid. Gått över 9 dagar och kände att bebisen aldrig skulle titta ut, magen var i vägen och man var bara så less. Men man hade då ingen aning om att 3 tim senare skulle vattnet börja gå och resan till förlossningen började. Tänk att de har gått ett helt år sedan man var stor som ett hus.. Idag är hon en fin och underbar flicka med en massa energi och kan få vem som helst att smälta! Våran älskade Joleene som imorgon blir 1 år. Pappas lilla flicka är de, hon får pappa att smälta direkt..Imorgon ska familjen fira henne och ge henne sina presenter..

Jag älskar verkligen min underbara flicka, jag älskar hela min underbara familj
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0