Fredag, lördag....

Lördag är de idag ja just de. Igår hade vi en skön dag faktist. vi var ju tvugna att åka in o handla present till Joleene och Adrians kompis som hade kalas idag. Vi hittade en stor i jättefin present åt Joleene o billig var den oxå. Nästa vecka ska jag köpa presenter åt Julia och Michelle. Tänk att Julia och Joleene fyller år samma dag hahaha jobbigt för dom.  ja i alla fall, vi gick runt o hittade lite smått o gått o sedan åkte vi hem. vi åt potatisgratäng med fläskfilé till middag och sedan popcorn och godis till Barda.
På kvällen tittade jag o älsklingen på en skräckfilm och jag looooovar er, jag kunde inte sova på bra länge. jag trodde allvarligt att hela huset spökade hehehe usch vad jobbigt de var. Michelle hade lite feber igår oxå men de gick över på kvällen..


Idag lördag så hade vi främmande på förmiddan, vi hittade nånting på nätet som vi så gärna vill ha så vi har suttit o klurat på hur vi ska få de vi vill ha hehehe.. efter fikat så gjorde vi iordning oss för kalaset och tog sedan en skön promenad dit. underbart skönt var de.
Medans Adrian var på kalaset så gick vi andra runt o små handla på affären och gick runt lite för att fördriva tiden.
Nu är vi äntligen hemma, jag sitter i köket och har Joleene brevid mej och min älskade fästman  lagar god härlig middag, men vad maträtten heter vet jag inte hahaha.. ikväll blire filmkväll o massa mys, de gillar jag..
 
imorgon kommer morfar o firar Joleene, han åker ju till Thailand den 28:e (den grisen hehehe)
vi höres då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0