jag säger bara....

Fan vad trött jag ääär!!!!
Joleene har sovit så dåligt inatt, vaknat flera gånger och bara gnällt o pipigt.. vaggat henne till söms men så fort man vände på se eller bara rörde sej lite, ja då vaknade hon direkt o så fick man börja om från början. usch vad jobbigt...
Klev upp halv 6 imorse för att tvätta, även tvätta min jacka. Ville bara lägga mej ner o sova igen *gäsp*.
Som tur är så får Adrian skjuts till skolan så jag slipper släpa med mej flickorna ut i kylan, och jag slipper gå utan jacka haha...

Nu är min pappa och Annelie på väg till Arlanda, dom ska ju ta flyget till Thailand nu på morgonen, semester i 14 dagar..SÅÅÅÅ ORÄTTVIST!!!! Pappa ringde igår och retade mej för de, för han vet hur mycket jag vill åka..

nä nu gnäller Joleene igen, ovanligt..bara att fortsätta morgonen med gnäll och tvätt..

LATER..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0