När kommer våren då...???

När kommer våren då?? jag väntar o väntar på att solen ska dyka upp, värmen ska stiga, snön ska smälta o blommorna ska komma. Ännu mer snö fick man inatt o de snöar fortfarande här, jag gillar de inte jag gör bara inte de usch!!

Igår satt hela familjen här hemma ( ja förutom sambon då) o hade så himla tråkigt. då frågade svägerskan om vi skulle ta en promenad så vi tog oss en promenad med barnen. När vi kom hem så gjorde jag pannkakor till middag och sen bakade vi chokladbollar till efterätt hur mysigt som helst.

Idag är de bakdagen här hemma.. vi ska baka cocosbollar, prinsesscupcakes och sen göra pannkakstårta och även syltkakor. Får väl se om vi fixar de :P, men jag har ju barnen som hjälper till så de blir väl inga problem.
Barnen bara längtar tills vi ska sätta igång. först ska jag städa här hemma o dona o sen kan vi börja baka..
bilder på de kommer ikväll... nu ska jag sätta fart så de blir nånting gjort här hemma..



Sötnöten =)



Stora prinsessan



Stora prinsen



Våra goda chokladbollar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0