Naturen är en del av mej

Är de någonting jag verkligen älskar så är de att vara ute i naturen. jag skulle kunna promenera ute i naturen en hel dag utan problem. Gå i skogen, upptäcka nya ställen, gå i min egen takt o bara gå gå gå gå. De finns ingenting mer underbart tycker jag. jag skulle vilja åka till Nya Zeeland och scotland bara för naturens skull. De är mju världens grej tycker jag, se en ny natur känna ny frisk luft *andas in* mmmm kan lätt drömma mej bort. Hade jag haft körkort så tror jag inte att jag hade använt bilen så värst mycke för jag är verkligen en ute människa, jag älskar att vara o har alltid älskat de.. mysigt som fan





Vackra Norge



Nya Zeeland



Scotland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0