Nu är de på riktigt!!

idag börjar min nya fridfulla och hälsosamma dag på riktigt!!

idag ska jag inta min plats på gymmet med min personliga tränare =D. Det ska bli så himla roligt o jag längtar så hemskt mycket. Men när jag satt här o längtade så kom jag på,.. jag har ju inga träningsskor, har ju beställt ett par men när tänker dom dyka upp då? då precis, då plingar de till i min mobil o där får jag se att de står att skorna har kommit!! TJOHO!! perfekt då är de ju bara att göra sej redo för att träna lite då =D..

ska då träna hela veckan har jag bestämt, man ska inte köra på för hårt heller så jag får ta de lite lugnt tror jag, sen äre bara att sätta fart när man börjar bli van :P.. ååå så spännande!!

imorgon tänker jag börja äta Allevo oxå, får väl se om de händer nått om några veckor!!
näää nu måste jag göra mej iordning, ge joleene mat så de är klart och sen får min älskade sambo ta resten i 1timme..


Start vikt: 63kg

Mål vikt: 53kg

 
de här ska vi fixa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0