Ny dag på nya året

ja en ny dag på de nya året o de händer ingenting här hemma.
Sambon drog iväg med en polare o handlade i strängnäs, joleene sover o barnen leker riddare ute i vardagsrummet. Underbart!
Efter lunch tror jag vi går ut så Adrian får åka skidor o sen får vi leka lite ute i snön. Funderar på att ta en långpromenad senare när sambon kommer hem, de var ett tag sen jag tog en långis o idag behöver ja de känner jag.
Igår var de en väldigt seg dag här hemma hos oss, de hände inte mycke inte o vädret var väl inte de bästa heller.
På kvällen på micke hit o vi tittade på film, sen gick jag o lade mej, skit trött var jag.

får väl se vad som händer i veckan oxå, jag vill så gärna ta mej upp till Gävle nu när Adrian har jullov. Bonusbarnen kommer dock i helgen, ja vi får se jag ska försöka prata med sambon om de hela..
han blir nog hemma med sina barn då så passar vi andra på att åka upp, ja vad vet jag.

nää nu ska jag smått börja med lunchen så de är klart i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0