Rena stormen ute

Rena jävla snöstormen ute ju!! herregud... usch dom sa att de skulle bli töväder men de vette fan de.

Igår hade vi en bakdag, barnen tyckte de var så roligt att baka o smaka. Jag tyckte de var jättemysigt att göra nått med barnen så där.
Barnen fick dessutom hemmagjord pizza till middag medans jag o sambon åt Italiensk pasta, kyckling med spenat.. skit gott var de. senare på kvällen låg jag o tittade på Moulin Rouge, sambon tyckte de var en skit film så han somnade.. underbara film säger jag bara. Somnade ganska så sent men fick sovmorgon till 9 imorse så de jämnade ut sej ändå. Städade lägenheten imorse oxå så den är ren o fin.

Funderar på vad man ska göra idag då eftersom de är snöstorm som sagt o de finns inte så mycket att göra inne. kanske spela lite kinect, dansa lite.. ja vi får väl se...





Goooda maten



utanför vårat fönster...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0