Sälja och städa

Dax att göra sej av med lite saker här hemma känns de som. jag har en hel del som ska bort så jag tror jag lägger ut lite saker ¨på Tradera faktist. Vad är de för mening att slänga sakerna när man lika gärna kan sälja dom eller vad säger ni.  Onödigt att ha saker liggandes som tar upp en jävla massa plats. så nu ska skiten ut på tradera =)..

Här hemma har de väl inte hänt så mycket. Somnade med joleene på soffan medans michelle tittade på film. var ner på affären o handlade lite så nu håller jag på att ta tag med städningen (latmask idag). Älsklingen är snart hemma oxå. blir kycklinggryta idag till middag så mycket vet jag.

Har pratat med en nära vän idag i telefon.. saknar dom gamla tiderna verkligen, saknar dej min vän så himla mycket. Jag är så glad att vi pratar o kan prata om allt.. miss you..

ne men vi hörs då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0