Tillbaka till vardagen igen

God morgon i stugan alla läsare!

hur har eran morgon varit då hittills??

själv vaknade jag 06.40 och väckte mina barn som fortfarande sov så sött. De blev frukost o lite bolibompa innan de var dax att dra på sej ytterkläderna o röra sej iväg mot skolan o dagis. Men ni ska veta att de var inte så lätt att gå, nej nej, isbana hela vägen var de, tur att ingen ramlade o slog sej på vägen dit o hem.
Nu är man hemma i har gjort lite morgon pilates o mjukat upp kroppen. Strängnäsbostad kommer snart hit o ska fixa små felen i lägenheten o sen blire lite mer träning tänkte jag. Städa ska jag försöka hinna innan dom kommer. Så skönt ändå att barnen är i skolan o på dagis för då får man lite lugn o ro. Har ju varit full fart hela jullovet på barnen. Bara jag o lilla Joleene hemma =).


Igår var jag hos Sara o umgicks lite, satt o snacka om de mesta o åt lite lunch där gjorde vi oxå. Sen gick vi hem till oss och spelade lite Dance Central hehe hade roligt. vi gick tillsammans till konsum o sen gick vi åt olika håll därifrån. Blev en väldigt lugn kväll oxå å somnade tidigt.


ja men jag får väl skriva mer sen då jag inte har tid mer just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0