har jag inte tid eller vad??

Oj nu blev de visst en lucka till i skrivandet. Jag är väldigt imponerad av dom föräldrar som kan blogga flera gånger om dagen =). Jag hinner knappt skriva en gång om dagen.

Igår var jag ute på en jätteskön promenad runt hjorthagen. jag har inte gått den rundan sen i somras så första gången på säkert 5mån. De var jättefint nu så här på vintern, hjortarna var ute o de såg så himla vackert ute när dom gick ute på ängen. Jag gick o lyssnade på musik o sjöng lite för mej själv o solen lös på oss så vackert.
Jag hann gå runt hjorthagen o sen raka vägen för att hämta Michelle på dagis och sen möta upp Adrian. Vi mötte en bekant till oss som skulle sälja hennes köksbord+ stolar och en soffa, och sen  en skänk, hon skickade en bild på de o vi nappade direkt, så i slutet av den här månaden åker glasbordet ut o ett fint furubord kommer in.. så himla skönt att få iordning på lägenheten bit för bit. Väntar bara att målarn ska komma o tapetsera o måla om så vi kan byta rum o fixa o dona.. längtar som fan verkligen.

Imorse när man vaknade så snöade på kraftigt utanför o plusgrader var de oxå så de blev riktig blötsnö. Barnen o jag blev väldigt blöta när vi kom till både skolan o dagis, då ville man bara fort hem. Väl hemma så städade man o donade sen passade jag på att sova middag med joleene. Ja hon sov ju bara i ynka 20min så de blev inte så hemskt mycket för en annan. När barnen hade slutat dagis o skolan så gick vi förbi svärmor/farmor o fikade en stund, pratade om allt möjligt..
Michelle hade haft ont i magen på dagis i fröken där trodde de var för att hon inte ätit så bra. Men när vi kom till farmor så ville hon knappt ha en kaka o ville bara sitta i knä.
O känns lite varm o jag är nu rädd att hon håller på att bli sjuk. hoppas verkligen hon inte är de, får ju inte riktigt ta tempen heller =(..


nä nu äre matdax och sen äre duscha barnen som gäller o sen blire mys för mej o sambon..

ha en trevlig kväll på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0