Våran 1åring..

Hejsan svejsan!!

Tänk att våran söta flicka är 1år nu.. de går så himla fort så ojojoj..
Mitt bonusbarn Julia fyllde 7år. haha japp så är de.. Julia och Joleene är födda på samma dag. De tyckte vi var lite komiskt, min sambos 2 flickor fyller år på samma dag hehehe..ja de är lite roligt faktist.


Så i helgen tror jag bonusbarnen kommer och då får de bli kalas för båda flickorna. De var egentligen inte meningen att julia och Tim skulle komma den här helgen, så då bokade jag in kalas för Joleene den helgen, men deras mamma hörde av sej igår och sa att dom kunde komma den här helgen i alla fall så ja.. de blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mej då.. men ja vi får väl slå ihop kalasen helt enkelt.

men igår firade vi i familjen våran älskade Joleene i alla fall. Av oss fick hon en slags lära gå vagn, jättefin är de och den kan låta, mm.. Joleene har väl lite svårt att gå ännu men hon tar små små steg om man hjäplper henne. duktig flicka. Faster Sandra och Farbror John var förbi igår och firade henne oxå. vi hade jätte roligt på kvällen, spelade en hel del kinect hehe super roligt.

Idag så har jag varit till bvc på 1års kontroll med Joleene. Hon hade gått upp dom 200g som hon hade gått ner förra veckan, så jag är glad över de i alla fall. Fick spruta i varsit ben fick hon oxå. hon fick jättemycket beröm av barnmorskan för hon sa inte ett pip när hon fick första sprutan, sen pep hon till lite grann i nästa ben men de gick över på 2 röda.. så himla duktig våran älskade flicka.. mamma älskar dej så mycket gumman

Efter de så åkte vi iväg och storhandlade med farmor/svärmor.. Joleene fick jättefina kläder av henne och familjen då..
Så nu är man hemma igen, plockade upp dom stora barnen på vägen hem, så nu har man betalat en jävla massa räkningar, och ska nu börja packa upp varorna och sen börja med middan kanske..

höres då..

Håller tummarna för Veronica och Madelene som ska ha bebisar idag, den ena blev hemskickad och den andra blir igång satt.. hoppas bebisarna kommer idag nu då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0