Dag1 i Gävle

Hann inte skriva något igår, de var så mycket igår.  Vi åkte från Mariefred 12 igår på dan, pappa min underbara pappa kom o hämtade oss. Vi åkte då först och åt på mc donalds och sen åkte vi vidare mot uppsala. Fy fan vilket väder de var.. snö snö o åter snö.. usch säger jag bara. När vi kom till uppala var de meningen att vi skulle ta tåget,men pappa skjutsade oss vidare mot gävle, bad brorsan möta oss så vi kunde åka med honom vidare in till gävle..
Tack snälla pappa för skjutsen,  tack så jättemycket.

När vi kom till gävle så var de bara att kasta in väskorna o sen vidare till Lotta o Thilde.. Joleene o thilde lekte väl inte så mycket. Thilde kan ju gå så hon hade så mycket annat för sej hahaha men så himla söt =)

vi åkte hem rätt sent därifån så jag o lillebror tog oss en promenad o köpte pizza o läsk till oss alla, vi hade jättemysig på kvällen. Men både jag o michelle slocknade efter maten så jaa halv 10 somnade vi hahahha

japp de var våran fredag, nu ska vi till min farmor o fika..

skriver mer ikväll hej hej



Joleene o Thilde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0