dax att åka hem igen

Så nu har jag lagt in lite bilder från fredagen. Igår var de lördag o vi var hem till min farmor o hälsade på. Var så roligt att träffa henne igen. Hon bjöd på god fika, o sen satte vi oss o tittade i gamla album o fick blicka tillbaka till den gamla goda tiden. jag hade kunnat sitta där hela dan o bara titta i album med farmor.. ville inte åka därifrån.
Men men, jag hade lovat Michelle att åka o bada så vi fick skynda oss hem. När vi kom hem så såg vi att badet stängde 17, så vi hann bara bada 1 timme. Men både michelle o Joleene hade jätteroligt och var väldigt nöjda när vi gick hem sen.. måste verkligen åka o bada oftare med barnen alltså. Adrian ringde mej flera gånger o sa att han saknade mej, åååå de kom tårar direkt då.. saknar ju min älskade pojke oxå ju.

Senare på kvällen drog jag till Lotta o skulle små festa lite.. men de blev verkligen inte som jag hade tänkt mej. nee de blev en rätt seg kväll med trevlig sällskap.. men de blir nog bättre nästa gång, inte så välplanerat dårå..


Idag ska vi åka hem till Mariefred igen.. saknar min älskade väldigt mycket. Är hemma sent på eftermiddan men ändå en skaplig tid.. allting är packat o klart så nu väntar vi bara på att tåget ska gå.. umgås med mamma o lillebror den sista tiden som är kvar..


skriver mer ikväll annars imorn..



Farmors gooooda bullar



god tårta



Michelle cyklart på farmors motionscykel



Joleene lär sej skriva på datorn med farmor



reklam för läppglans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0