De var då själva ***

Ja nu är jag bra sur på min karl!! här har man stått o målat hallen o gjort de bästa jag kunde, tejpat o haft mej.. o när han kommer hem så står jag med ett leende på läpparna o frågar honom om han tycker de är fint de jag har gjort. till svar får jag

-men du har ju inte målat här eller..

- VA? jo de har jag, har slitit som ett djur ju!

- ja men de här ser ju inte bra ut, titta själv hur de ser ut

- men gör de själv då din jävla gris!!

Karl fan kan få måla själv om de nu ser så förjävligt ut!!! mmm fan arg jag blir på honom ibland, otacksam är vad han är..


jaja nu får de vara bra..
fick in min mammapenning idag oxå å den var då inte hög :(.. så de här ser då inte bra ut, hatar att betala räkningar o ja de ser mörkt ut för mej just nu.. blää för de


Dagen i sej har varit väldigt seg o långtråkig, barnen har lekt jättebra med varandra i rummen, retat varandra ibland men annars har de gått bra.
Joleene har fått varit med o lekt oxå, dom har kört dansstopp o lekt en massa konstiga lekar hahaha..
nu ska jag, sega jag göra iordning middan och sen när barnen har lagt sej så ska då jag lägga mej i soffan o njuta av tystnaden o lugnet en stund.. hoppas ni andra får en bra kväll


har tyvärr ingen bild på hallen men jag sätter in bilder från gårdagen istället =)
lättar upp stämningen :P


En glad Joleene leker på uteplatsen



mysigt




En glad mamma i lördags hehehe


Adrian o Michelle vill nästan aldrig vara med på kort så de är svårt att lägga in kort på dom =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0