friska o krya

Den här dagen har verkligen varit seg, barnen är friska nu i alla fall men dom fick vara hemma en dag till för säkerhetens skull. Vi tog de jätte lugnt under förmiddan, men sen tyckte jag att vi borde gå ut så vi tog på oss ytterkläderna o drog ut. ja jag sket i att ta jackan o de ångrade jag rejält för jävlar var de blåste ute rena stormen. Vi gick ner på stan o handlade lite o sen tog jag med barnen till Blå Katten o fikade lite, de var  så mysigt verkligen, något vi aldrig gör här hemma =). Barnen gillade de starkt. Har lovat dom att gå till Lottenlund imorgon efter skolan.
Väl hemma mötte vi älsklingen som hade slutat tidigare idag. skit mysigt ju att ha älsklingen hemma tidigt. nu myser vi bara i soffan o njuter av varandras sällskap..
OJ!!! klockan är ju redan halv 5 hahaha ja där ser man, slut på de roliga in i köket o fixa midda då kanske hahaha jadu, man börjar bli snurrig efter 25 ;).

Nä ha de så gått nu hörni, blir att ta de lugnt ikväll bara, imorgon är de ju fredag oxå.. jaaaaaaaa vad ska man säga?







krabbpaj =)



Far o Dotter.. så söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0