Gårdagen...

Blogg.se hade problem igår så jag kunde inte skriva här då men då passar jag på nu medans Joleene sover en stund =).

Igår morse efter lämning av barn, så åkte jag och Joleene in till strängnäs o handlade lite. Köpte ett par byxor, mockasiner, och strumpbyxor åt joleene och ett par svarta mjukisar åt Adrian. Vi gick vidare sen och fikade lite för att sen gå in o handla ett par ludmyr strumpor och "min första bok" åt Joleene, sedan åkte vi hem igen. Vi hade en jättemysig dag i strängnäs igår solen sken o de var riktigt skönt ute. gick ner o hämtade barnen senare o tog oss en promenad till affären för att handla lite.
När sambon kom hem så satte vi igång med möbleringen. ja säger bara en sak, ALDRIG mer ska jag montera ner o upp en våningssäng igen. Jag ska de om andra 2 gångerna oxå men den här gången menar jag de, fy så jobbigt. Vi höll på till 22 igår kväll. Jag slocknade på 2 röda sekunder vill jag lova.
Våra älskade Gardiner har kommit nu oxå, längtar tills jag får sätta upp dom o se hur de blir =).


+18 grader i solen igår.. mysigt



Adrian med Choklad i munnen



Glada Michelle med Choklad i handen



Lilla Joleene


Kommentarer
Postat av: Katrin

goungar! dom e ju så söta =D

2011-03-03 @ 19:51:10
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0