God morgon

God morgon på er!
hoppas ni har haft en bra natt?

Min natt har inte varit den bästa. Jag har sovit oroligt och sen har jag tröstat en febrig o snorig Joleene hela natten. Hon har inte sovit så mycket alls den tösen. Febern var hög så jag gav henne alvedon, något att dricka och sedan öppnade jag fönstret lite så de kom in lite kyla o lite luft. Då sov hon bättre men hon vaknade till o från några gånger o gnällde till. Stackars mammas tösen då.. inte lätt när tänderna kommer.

Solen skiner o de blåser nå fruktansvärt ute, inte skönt alls tycker jag :S..
har väl inte hänt nå speciellt här på morgonen alls tycker jag, vi slappar bara i soffan o myser =)..

Hoppas ni får en bra dag idag mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0