God natt på er

Klockan är mycket o de är dax för mej att gå o lägga mej, speciellt om jag ska orka ta mej upp inatt o ta hand om Joleene och imorgonbitti oxå.

Men ett sista inlägg ska jag väl hinna med.

Min älskade sambo kom hem med alvedon till mej när han kom hem från jobbet. åå tack älskling, de hjälpte verkligen =). Jag passade på att tvätta idag oxå, dammsög o plockade lite gjorde jag´, så lite städning blev de.
När barnen hade somnat så lade jag o maken oss på en varsin sida av soffan o nästan somnade, jag kröp ihop i famnen på maken o vi somnade båda två i soffan hahaha, vaknade 1tim senare o kom på att jag hade ju tvättstugan. Maken gick o lade sej han när jag kom tillbaka, men då var man ju inge trött :S...
Jag mös ihop mej i soffan med bra musik o löste lite korsord tills jag kände hur tröttheten kom tillbaka, så nu ska jag gå o lägga mej.

Imorn får både Adrian o Michelle vara hemma, för om Adrian har magsjuka så är de dumt att skicka iväg Michelle ifall hon oxå skulle drabbas, då  smittar hon hela sin avdelning så, nä hon blir oxå hemma.
Adrian fick behålla sin middag i alla fall så de var ju skönt, har inte spytt mer sen runt 2itden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0