grå måndag

Har inte skrivit nått här på hela helgen. Men helgen har inte varit så händelserik heller så jag inte känt för att skriva nått. Joleene är fortfarande sjuk och ligger mest o sover. Jag o sambon rensade alla förråden på prylar så nu ser de bättre ut i förråden i alla fall. Resten av helgen har vi bara tagit de lugnt. I lördags var vi ute i de vackra vårvädret, vi tog oss en skön promenad.. mysigt. Barnen cyklade igår på gården. ja som sagt så har de inte hänt så mycket här hemma alls.

Idag är barnen lediga så de blir en lugn måndag. Michelle o Adrian är ute med sina kompisa nu och Joleene ligger på soffan jätte hängig. Jag själv slöar framför tv:n en stund innan jag ska sätta igång o städa här hemma.
Ja som sagt så händer de inte så mycket här hemma. Sovit dåligt 5 nätter irad, usch så himla jobbigt.

nä skriver kanske mer sen.. hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0