Hääääärligt måndag =D

Härlig måndag, tycker ni inte???

Vaknade imorse väldigt sent dårå, min mobil hade inte samma tid som den riktiga klockan, men vi hann äta god frukost och ta oss till skolan utan stresss, de gillas =).
Jag o flickorna gick hem en stund o orkade typ inte göra nånting alls, men sen fick jag nog å drog med mej flickorna till öppna förskolan o de var verkligen inte fy o skam , nej nej tvärtom. Vi tog en tripp till svärmor/farmor efter öppan o tog en fika o pratade lite. Alltid lika trevlig tycker både jag o barnen. Joleene är helt tokig i sin farmor hahaha. Vi såg att grannen var ute med sina barn så vi tog på oss ytterkläderna o gick ut en stund vi oxå, de gillades av barnen dessutom bjöd ju farmor på goda nybakade bullar oxå ;).
När vi väl kom in så somnade Joleene o jag passade på att städa här hemma, så nu doftar de ljuvligt här hemma o de är rent :P.

Snart kommer älsklingen hem med en massa prylar, sätter in en bild på de hela sen när de är klart, promis =).
nää nu ska jag fixa middan så vi får i oss mat, sen ska jag bada dom mindre kidsen o sen blire hop i säng för dom. Adrian får sitta o titta på TV en stund till =)

En perfekt måndag faktist, idag är jag extra glad o extra lycklig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0