Helgen..

Jag kan tyvärr inte ta upp här i min blogg vilka mammor jag menar eller vad de handlar om. För jag vet att dom läser min blogg till o från så de får hållas som de hålls nu.. kanske skickar ett mail o talar om vem vet ;).. men jag tycker de kan hållas anonymt så de inte blir krig o skit..




Helgen har gått extremt fort och de har varit en lugn o skön helg. Adrian var på kalas i lördags, så då fixade jag o sambon muffins och sockerkaka till dom andra barnen så dom oxå kunde fika lite =). De var hur underbart väder som helst ute i helgen, rena vårkänslan =). I söndags tog jag och en kär vän en lång promenad ute i vårvädret. De blåste dock väldigt kallt men annars var de hur skönt som helst ute. Bonusbarnen åkte hem igår så vi tog de bara lugnt på eftermiddagen.
Michelle och Julia vaknade halv 6 på söndagsmorgonen så Michelle var väldigt trött när hon skulle lägga sej sen på kvällen. En mycket jobbig kväll hade vi för Michelle vaknade med mardrömmar säkert 6 ggr under kvällen så jag fick sitta med henne i knät o trösta o sen lägga mej brevid henne för att försöka få henne att somna om. Tyckte så himla synd om henne som inte kunde sova ordenligt.
Men idag är hon då pigg :)

Joleene sov för första gången en hel natt med 1 avbrott i hennes nya rum. Hon var så duktig =), hon trivs så bra i sitt rum med flickorna =), så nu äre barnfritt i vårat sovrum igen..
vi låg o titta på TV i vårat sovrum innan vi somnade, de var hur mysigt som helst.
Våran Joleene börjar verkligen bli stor nu =)..

Nu ska vi iväg till BVC med Joleene och sen blire öppna förskolan en stund med flickorna, sen måste man väl hem och städa antar jag


nä nu ska jag sätta igång diskmaskinen och sen börja klä på oss så vi kommer iväg till BVC
höres sen då?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0