inte så händelserik dag

Inte har de varit en lätt dag inte, men ändå väldigt lugn. Imorse när vi hade lämnat syskonen så mötte vi på ett par kära vänner och tog oss en promenad tillsammans ner till Affären. Alltid lika mysigt med gott sällskap. Joleene och jag låg i sängen hela förmiddagen o mös. Lill tösen hade feber o sov mesta dels, jag somnade till en stund oxå, tittade lite på  "våra bästa år" och sen mös jag lite med Joleene medans hon sov. Jag försökte städa lite medans hon sov oxå (ja hon har nästan sovit hela dan), och de gick bra tills hon vaknade. Hon vill inte sitta själv och inte ligga själv, nää hon vill att man går runt och bär på henne hela tiden.
Men de var precis som jag trodde, tänder.. japp 2 nya tänder är på väg upp o därför har hon feber och är snorig.Nu har jag försökt fixa middan men att bära på henne samtidigt är inte lätt och de enda hon säger är dada, dada.. jag undrar jag om hon menar Pappa?..vill verkligen att hennes pappa ska komma hem nu så han kan hjälpa mej lite =(...
fin väder har vi haft oxå men inte lika skönt ute som igår, men ändå skönt

ja denna dag har inte varit så händelserik men men sånna dagar finns oxå
blev inte så spännande inlägg idag men men.. får väl se vad morgondagen bjuder på


ha en fortsatt trevlig dag/kväll mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0