klaga lite bara..

Alltså veckorna går väldigt fort nu tycker jag. Jag var helt insatt på att de var lördag idag, men icke då de är söndag, tillbaka till de vanliga imorn igen då.

Igår åkte jag o barnen till E-tuna o shoppade lite. Jag köpte skor åt Michelle o Adrian och en vårjacka till Adrian, dessutom fick dom köpa en varsin leksak för en viss slant. Självklart blev de mcdonalds och lördagsgodis på de oxå =).
Vi kom hem rätt sent eftersom vi missade ett tåg och fick vänta i 2 tim på nästa tåg och när vi väl kom till läggesta så gick de ingen buss så de var ju bara att traska IGEN. Jag kommer aldrig mer åka tåg på en helg, ALDRIG MER!!


KLAGA:

ja, jävla länstrafik alltså!!! hur i helvete kan man sätta en tågtid som inte går ihop med busstiderna???
Bussarna ska väl för fan tajma tågen eller? tänk dom som bor i mariefred eller stallarholmen, ska dom behöva vänta på stationen i 1tim för en bussjävel???? helt sjukt!!! länstrafiken vet ju så väl hur tågen går o om man stannar i läggesta så ska man väl ändå in mot Mariefred eller hur?? Idioti!!!! arg som fan blir jag

o inte nog med de, SJ..hur i helvete tänker dom egentligen??? Jag var tvungen att betala 45spänn för ett av barnen för att åka tåget hem!! man får ju BARA ha med sej 2 barn på en vuxen biljett, de betyder att jag måste betala en ungdomsbiljett på 45spänn för ett av barnen!! ska man behöva göra de lixom??? åå ibland kokar jag verkligen över!! höll på att få betala 140kr på tåget för att Joleene satt i knä.. jag skällde ut fanskapet o sa att de inte är acceptabelt, glöm de!! ja då fick ja betala 40spänn.. helt otroligt alltså!!!

IDIOTER SÄGER JAG BARA!!!

ja skönt att få klaga lite hehehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0