lite fika här o lite fika där

Hej Hej!

De är en ny dag, de är tisdag idag och då äre bara jag o Joleene hemma på dagarna. Adrian fick skjuts till skolan så jag kunde i lugn o ro ta hand om morgonens bestyr här hemma. Michelle lämnade jag runt halv 9 som vanligt. Gick till höggravida Ida imorse o hälsade på.. hon hade förvärkar stackaren, var tydligen öppen 2 cm men ville inte in ännu. längtar tills jag får se bebben o lukta o gosa =D. Efter de besöket så gick vi vidare till älskade Camilla o fikade o hade roligt. Alltid lika roligt att umgås med min fina Camilla =D.. ja efter den fikan så gick vi vidare hem och där var de bara att ta tag i de som skulle göras. De skulle tvättas och städas. Joleene fick lunch först och sen satte jag igång. Nu är de fint här hemma igen och jag är snart klar med tvätten oxå.

Igår kom sambon hem med en jättefin ny TV-bänk så nu börjar vårat vardagsrum verkligen se ut som ett vardagsrum, väntar in mina vackra gardiner så sen äre klart där inne. Bara sovrummen och hallen kvar nu då :P..
får väl  se när vi möblerar om o ändrar, att skruva ner våningssängar är fan inte lätt eller roligt så vi får väl se som sagt.

bilder på allt kommer senare när allting är klart ;)..

nä om man kanske skulle sätta igång med middan då :P, blir nog en lugn kväll som alla andra dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0