Livet leker =D

Hejsan hej!

Blev en mysig kväll framför tv:n igår kväll helt ensam. låg o tittade på "bad boys 2". Jag bytte rum o gick i lade mej i vårat sovrum o tittade på filmen istället, slutade med att jag somnade haha.. maken kom inte hem förrän 5 imorse, tyckte så synd om honom... hade jobbat sen 7 igår morse, kom hem fem imorse och var tvungen att kliva upp o 4 tim senare :(.. stackaren måste ju vara jättetrött. Så duktig han som jobbar så hårt.

Idag kände jag att de var dax att gå till öppna förskolan en stund =), har ju inte varit där på länge nu pga att Joleene har varit sjuk. Mötte på Anna och Tezz där, tycker de är så himla roligt att sitta o prata med dom =), lika mysigt varenda gång =)..
Joleene har börjat resa sej mer o mer med hjälp av möbler, jag blir så glad o lyser som solen när jag ser henne resa sej upp =D... stolta mamman kommer fram direkt. Hon har utecklats så mycket nu på 1 mån så ojojoj..jaa fortsätt så du gumman så kommer du snart att promenera här hemma =D..

tvättstugan idag har man oxå, imorgon åker jag o flickorna till Gävle o Adrian ska till morfar =) så då behövs de rena kläder..

ojoj nu är klockan mycket. dax att hämta Michelle o sen kommer faster Sandra på besök.. hej så länge




så gott med kex =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0