magsjuka?

God förmiddag!

mm, vaknade rätt tidigt imorse o märkte att jag inte hade nån Joleene brevid mej, hmm jag blev orolig o började fundera om jag har sovit så djupt att jag inte har hört henne skrika inatt, men sen kom jag på att Michelle sover i samma rum o hon hade kommit till mej om Joleene hade vairt ledsen, dessutom vaknar maken här hemma om hon vaknar. Ja så joleene hade sovit hela natten, gissa om jag blev glad. MEN, de kommer ett men.. maken kom in efter en stund o säger att Joleene har bajsat ner hela sin säng o att de verkligen stinker i tjejernas sovrum. Jag kliver upp o känner direkt lukten, går in till lilla Joleene som sitter så glad o nöjd i sin nerbajsade säng.. stackars lilla flicka, in i badrummet med henne. Gjorde iordning en flaska välling å tog med henne in i våran säng. Jaa, de tog väl 2 min så spydde hon upp all välling över hela våran säng.. jaha, då var de dax för nästa barn att få magsjuka. bytte sängkläder o kröp ner med Joleene en stund till innan de var dax att kliva upp.. jobbigt

Adrian har inte spytt mer o mår hur bra som helst, joleene har oxå ätit en del utan att spy så jaa jag kanske har turen att barnen inte har magsjuka.. men man ska aldrig ropa hej förrän man är över bäcken.
Alla barnen är hemma idag med andra ord, men om Adrian inte spyr idag så blir de skolan för honom imorn o dagis för michelle..


mm så den här morgonen har då inte varit så händelserik..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0