nya möbler/solen skiner/ en själ har lämnat oss=(

Förlåt att jag inte har skrivit nå här inne dessa dagar, men de har inte funnits så mycket att skriva om o sen har jag knappt varit hemma eller haft tid.

I Måndags kom min älskade hem med ett helt nytt sovrum till oss, dvs en helt ny säng med nya madrasser, täcken o kuddar, en helt ny byrå och två hyllor. Sen inhandlade han även tavlor till hallen, två lampor till båda hallarna, och även en...ja en skriv magnet tavla hehe ja ni får se den sen när allt är klart =). Jag blev så glad =D äntligen ett riktigt sovrum och sängen är så himla skön att sova i, man vägrar ju kliva upp.
Hyllorna är inte uppsatta ännu så jag sätter inte in nå kort på de ännu, men så fort dom är uppsatta så sätter jag in före o efter bilder I promis =).

Så i måndags satt jag o monterade upp en Byrå från IKEA o ni vet ju hur jävla lång tid o krångligt de kan vara. Jag började 8 på kvällen o slutade halv 12 på natten, så jävla jobbigt.. älsklingen o hans kompis monterade upp Sängen dom.

Igår så var var jag o Joleene på öppna en stund, de är alltid lika trevlig o Joleene bara älskar att sjunga o flirtades med prästen gjorde hon oxå hahaha. Våran älskade solstråle de =)...
Så igår när älsklingen kommer hem så har han en hallmöbel med sej oxå hahaha, så nu är hallen fin..ja de kommer in bilder på den sen oxå för de ska upp lite på väggarna bara. Färgen blev jättebra oxå. Så skönt att vårat hem verkligen börjat bli ett riktigt hem. Vi har kämpat i 3års tid på att få dom rätta möblerna o de fina hemmet o nu har vi de äntligen!!!

Så idag är jag o Joleene hemma bara o städa o donar så de blir fint här, sen tar vi en promenad till dagis o hämtar Michelle o möter Adrian på vägen..



Igår somnade en kär vän in. En älskad vän, sambo, dotter, mamma.
Älskade Linda♥ du har nu blivit en vacker ängel och du lider ej mer. Du är saknad älskade Linda♥ ett ljus jag tänder för dej ikväll, en tyst minut jag ger dej ♥ du kommer för evigt vara våran kämpe. älskade Linda, må du vila i frid♥


Nä nu är de lunch för våran del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0