Så var de söndag igen

Söndag söndag söndag.. me don't like söndag!!


Idag vaknade man relativt tidigt i alla fal, men jag fick då sova hela natten o de tackar jag Joleene för =D.
Jag började direkt städa här hemma på morgonen så vi kunde gå ut allihopa sen när karln hade vaknat.

Vi gick iväg till hjorthagen å lekte en stund med barnen, men de blåste nå hemskt o de blåste dessutom väldigt kallt, så vi var bara där en liten stund. Vi gick ner till skolan för att hämta de saker/kläder som inte blev sålda. vi fick sålt för 300kr o de var ändå väldigt bra tycker jag, annars brukar vi bara få sålt för typ 175 eller nått. När vi kom hem så fixade min älskade världens godaste middag, så himla gott var de. Tänk om han kunde laga middag lite oftare då :P..

Nu sover Michelle och Joleene, Adrian sitter o tittar på TV å ska snart få hoppa i säng oxå. Jag tog paus från joggningen ikväll o joggar imorgon istället =D.
Ingen tokig söndag med andra ord

Nä mysa med karln nu då innan sängen...

hej hej så länge










Jag säger bara JAM JAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0