Skönt att vara hemma igen

God morgon!

Det gick bra att åka tåg igår, barnen var så himla duktiga o snälla på tåget och även i sthlm där vi stressade runt lite överallt. Vi gick hem från läggesta, och de är runt 3km hem..Vi hade fått vänta i Läggesta i 40min på bussen om vi hade stått kvar så vi gick. Barnen klagade inte en enda gång.. dom var så himla duktiga, så stolta över mina älskade barn.

Väl hemma så mös vi i soffan allihopa tills de var dax att lägga sej..
jag o maken lade oss i sängen o tittade på TV i sovrummet, vi tände lite levande ljus o ställde på hyllorna, så himla mysigt o fint var de.. har verkligen saknat honom.

Extremt trött var jag imorse när jag klev upp, men man var ju tvungen.. Lämnade Adrian i skolan o gick sedan hem. Nu funderar jag starkt på att måla hallen, maken har redan börjat o tagit dom svåra ställena.. han fixade de i helgen, så då tänkte jag ta resten nu då.. de kommer bli så himla fint, hoppas de går att måla med flickorna hemma då. Skulle egentligen till Öppna idag, men jag är alldeles för trött för de så jag målar hallen istället..
sätter in en bild när de är klart sen =D

Så här ser hallen ut nu ( bilden tagen när vi flyttade in)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0