slut o öm i kroppen

Gud vilken dag alltså.. har ont i varenda kroppsdel just nu. men innan jag skriver om dagens händelser så skriver jag lite om gårdagen då.

Igår var jag o Joleene förbi svärmor/farmor o fikade lite alltid lika trevlig o sitta där o snacka om allt. Efter de så fick ja nå ryck o började stor städa hemma, gud vad gott de doftade efteråt. jag gick sedan iväg för att hämta barnen, dom tyckte vi skulle gå till den gamla gården där vi bodde förut så vi gick dit. Direkt när vi kom så började barnen ropa på Adrian o var så glad att han hade kommit dit. Michelle gungade lite men tyckte inte alls att de var lika roligt. Vi var på gården i ungefär 1tim sen var vi tvugna att gå hem så jag kunde fixa middan. Adrian ville tillbaka dit dagen. väl hemma blev de middag o sen gick Adrian ut o lekte med Benjamin o jag städade undan efter middan. läggdax för barnen o mys i soffan för oss =)..


Jaha Idag då..

Jag gick hem o åt lite frukost efter jag hade lämnat barnen, gav joleene lite käk och sen tog vi oss en skön powerwalk runt hjorthagen.. åååå de var så himla skönt o de var så varmt, men jag älskade de utan tvekan. Musik i öronen o solen som lyser ner på en.. mmmm nice. Efter powerwalken så blev de en fika hos farmor, ner hämta Michelle på dagis, hem till farmor o hälsa på igen. Väl hemma började jag tina köttfärsen och städa undan lite, sen var jag tvungen att möta upp Adrian som hade gått till den gamla gården direkt efter skolan. Väl hemma började jag med middagen och samtidigt så började jag plocka o dammsuga hemma.. mm allting på en gång. Åt middan, plockade undan, starta diskmaskin, dushade 2 av 3 barn, den 3:e kunde kan ju duscha själv. natta barnen, städa undan, hänga tvätt och sedan vika tvätt.. usch gissa om jag är helt slut i kroppen nu. maken jobber sent o kommer inte hem förrän om ca 1 tim.. här hemma är de så tyst o lugnt och jag sitter bara vid datorn o tar de lugnt. njuter av tystnaden =)

nu ska jag sätta mej o läsa några andras bloggar o kanske få lite tips om saker o ting..
god natt på er

bilder från gårdagen


smular sönder rån hemma hos farmor



Adrian o Michelle i klätterställningen



Glada Michelle



gungeligung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0