=) smile

Oj, vad många läsare jag hade igår och så många sidvisningar =D! glad jag blir, hoppas de vänliga människor som läser bloggen. jag undrar vad de var för intressant med gårdagens inlägg? Men glad är jag i alla fall.. Tack!!


Idag har jag inte hunnit vara hemma alls. Först drog jag till strängnäs när jag hade lämnat barnen. Fixade några ärenden och mötte även på en vän som jag inte har träffat på 3 år. De var jätteroligt att träffa henne igen o prata lite. Efter allla ärenden i strängnäs, så tog vi bussen hem igen till öppna förskolan =). Det är så himla roligt att sitta å prata om allt med mammorna där, man ler o man skrattar o man ser hur barnen leker.. ja hur mysigt som helst. O vädret? ja vädret... soligt, inte ett moln på himlen o rena vårvärmen.. underbart!!!

Det är ju fettisdagen idag och så semla skulle de köpas. När jag hade hämtat barnen så gick vi ner till Konsum och köpte oss 2 semlor, sen gick vi hem o så drog jag fram bordet o stolarna så barnen fick sitta ute på framsidan och äta. Så himla mysigt så =)


Nu är man hemma igen o nu är de dax tyvärr att städa lite så de blir rent o fint här hemma igen. Tänk så stökigt de blir med 3 barn :P




klar blå himmel =D



en skön promenad







nä men vi hörs väl senare kanske.. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0